Now on Instagram

Instagram

14 juni 2015

Copy Paste: de maxiskirt.

Deze zag ik op Pinterest passeren,
en ik was er op slag weg van.
De zoektocht naar de juiste stof werd ingezet...
the Winthrop Chronicles

Voor het uittekenen van het patroon ging ik ten rade bij Randomly Happy.
Handig is hier dat je de flair, ofte de zwier, van je rok kan kiezen.
 Randomly Happy

De uitwerking staat heel duidelijk uitgelegd bij Sarah van The Winthrop Chronicles.
Wat een leuke stijl heeft deze dame.

Copy Paste,
dit is het resultaat:




De meningen hier zijn verdeeld:
zoonlief vindt het super, met die 'gouden' streepjes. Je lijkt net op zo een Amerikaanse mama, zo zei hij.
Dochterlief vindt het ab-so-luut niet kunnen. Dat past to-taal-niet bij jou, mama, zo zei zij.
En manlief, ok, zo zei hij diplomatisch.
En ik, ik vind deze héérlijk zitten op een zomerse dag als deze!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten